.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی390 نقطه حادثه خیز در مازندران

مدیرکل راه و ترابری مازندران با اشاره به شروع شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای استان اظهار داشت: تاکنون 290 نقطه حادثه خیز در مازندران شناسایی شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، موسی رحیمی در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک مازندران در ساری افزود: به طور کلی مطالعات مربوط به حذف نقاط حادثه خیز شامل دو مرحله عمده است.

وی خاطرنشان کرد: در نقاط حادثه خیز ابتدا به شناسایی، تحلیل وضعیت موجود پرداخته و سپس با شناسایی مشکلات عمده نسبت به ارائه راهکارها جهت حذف نقاط پرحادثه اقدام می شود.

وی با اشاره به آغاز ساماندهی و رفع حادثه خیزی منطقه زاغمرز شهرستان بهشهر تصریح کرد: منطقه مذکور به دلیل واقع شدن در مسیر بندرامیرآباد همواره با محدودیت هایی از حیث تردد بهینه و ایمن به لحاظ عبور گسترده تریلرهای باربر مواجه بوده است.

مدیرکل راه و ترابری مازندران با بیان اینکه عملیات ساماندهی و رفع حادثه خیزی منطقه به زودی پایان می یابد، یادآور شد: 25 میلیارد ریال برای رفع این نقطه پرحادثه در نظر گرفته شده است.

به گفته رحیمی، ریفوژ میانی، تعریض محور در قالب زیرسازی و آسفالت و بهسازی ابنیه بتنی موجود در محدوده طرح مراحل عملیات اجرایی طرح فوق است.

وی بیان داشت: تاکنون 223 مورد از 390 نقطه حادثه خیز شناسایی شده مازندران رفع شده و عملیات اجرایی رفع 23 نقطه حادثه خیز استان آغاز شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.426 seconds.